JBL 500BT Microsoft Teams Ses Sorunu Robot Ses Sorunu

JBL 500BT bluetooth kulaklıklar ya da diğer kablosuz kulaklıklarda toplantı esnasında belirli bir süreden sonra bozuluyor ve düzelmiyor.

Düzeltmek için aşağıdaki 1. ve 2. adımlara göz atınız

  1. Adım: Denetim MasasıDevice and Printers(Aygıtlar ve Yazıcılar) sekmesine gidiyoruz.
  1. Bu alanda kulaklığınızı bağladığınızda listede görmeniz gerekiyor. Bu kulaklık üzerinde sağ tıklayın ve özellikler alanına gidin. Açılan pencereden Services alanından Handsfree Telephony tik işaretini kaldırın ve Tamam demeniz yeterlidir.

Bu sorunu düzeltmek için Hands Free olarak çıkan şeyi kapatmak gerekiyor. Microsoft support alanında sunulan ses sorunu için öneriler aşağıdaki gibidir.

oparlörünüzü ve kulaklığınızı en verimli ve sağlıklı şekilde aynı anda kullanmak için, aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

  • Hem hoparlörün, hem de kulaklığınızın bilgisayara bağlı olduğundan emin olunuz. Başlangıç menüsünde mmsys.cpl yazarak Sesler diyalog penceresini açınız.
  • Playback sekmesinde hoparlörünüze sağ tıklayarak Bu aygıtı varsayılan olarak ayarla seçeneğini seçiniz.
  • Kayıt (Recording) sekmesine geliniz.
  • Mikrofona sağ tıklayınız ve Özellikler seçeneğine tıklayınız.
  • Dinleme sekmesine geliniz.
  • Bu aygıttan dinle kutusunun işaretli olduğundan emin olunuz.
  • Bu cihaz üzerinden oynatma kısmında kulaklığınızı seçiniz.
  • Uygula butonuna basınız.

**********************************************************************************

I resolved the problem in the following way.
-settings/sounds
-Output (Choose : JBL Tune600BTNC Stereo)
-Device properties: windows Sonic Headphones
-go back and click Manage sound devices
-Output:
DISABLE JBL TUNE600BTNC Hands-Free AG Audio
-Input
DISABLE BL TUNE600BTNC Hands-Free AG Audio

And that’s all.
Now works for me with TEAMS perfectly.